VÝRAZNĚ RIZIKOVÝ STAV HLAVY


Víme, že nejste v lehké situaci.

Je potřeba na sobě začít intenzivně pracovat.


Oblast hlavy je velmi blízce spojena s krční a hrudní oblastí. Špatné postavení hlavy, např. předsunuté držení s vystrčenu bradou často spojené s dlouhodobým předklonem nebo prací na PC, způsobuje svalovou nerovnováhu, která často vyústí v bolesti hlavy, točení hlavy, závratí, pískání v uších apod.

Ztuhlý krk může způsobovat bolest hlavy, a naopak bolest hlavy z důvodu migrény, psychického vypětí, nevyspání apod. může způsobovat ztuhlý a bolestivý krk.

Srovnáním ergonomie pracovního místa (monitor, správná výška pracovní roviny) zamezíme nadměrnému předsunu krční páteře.


Vyhraďte si 10 MINUT času, nastavte si váš cvičební prostor a CVIČTE CVIKY NYNÍ.

Snažte se provádět cviky, BEZ BOLESTI, pokud to není možné pokračujte na další tip.

Pokud stále bolest přetrvává a nevíte si rady kontaktujte v „chatu“ svého konzultanta.

Všechny Tipy si projděte KAŽDÝ DEN minimálně 2x, lépe 3x. Musíte tomu dát prioritu.


Kliknutím na tlačítko níže si zobrazte jednotlivé doporučení. Ihned je provádějte dle instrukcí.