E-learning DOBRÝ STAV PRAVÉ RUKY

Pokračujte dále pro udržení dobrého stavu.


  • Oblast ruky a předloktí bývá často přetěžována repetitivním pohybem s nedostatkem odpočinku, příp. jednorázovou nadměrnou zátěží, typicky jarní práce na zahradě. Ruce jsou funkčně blízce spojeny s ramenem a oblastí krku, tedy při péči o ruce je potřeba pečovat také o rameno a krk.
  • V případě akutních bolestí rukou či předloktí poskytněte rukám klid k možnosti dostatečné regenerace. V opačném případě Vám akutní potíže přejdou do chronického stavu, kterého se budete velmi těžko zbavovat.
  • Naší snahou v péči o ruce by mělo být zajištění svalové rovnováhy na obou stranách předloktí, dále snaha vyhýbat se extrémním zalomením v zápěstí či prstech a také vhodný poměr zátěže a odpočinku.
  • I když potíže odezní, doporučujeme cvičit doporučené cviky k udržení svalové rovnováhy.

DOPORUČENÝ POSTUP:

1) Základní cviky dle Vašich výsledků

  • Jedná se o vybrané cviky, které v běžné praxi pomáhají většině uživatelům. Po zacvičení se předpokládá, že se budete cítit lépe. V jiném případě se prosím obraťte na konzultanta v CHATU.

2) VIDEOHOVOR FYZIOTERAPEUT

  • V případě výsledků v rozmezí 99-100 % je vhodné konzultovat Váš pohybový program s odborníkem a probrat techniky k udržení, či navýšení Vašeho fyzického výkonu.

První krok při tomto bodovém odhodnocení musíte využít první VIDEOHOVOR s fyzioterapeutem, viz TLAČÍTKO zde:


Máte hotovo první krok? Pokračujte dále na naše konkrétní tipy k podpoře zdraví.


Už jste tady, vyhraďte si 10 minut času, nastavte si váš cvičební prostor a cvičte cviky nyní. Ihned plňte tipy. V případě bolesti zkuste provést cvik lépe, tip neplňte. Pokud bolest přetrvává tak kontaktujte svého konzultanta.

Marketing viz WAKE OUT apka a TED A TADY

Nadpisy v TIPECH jsou Teď cvičte tohle, 30 sekund, opakujte 3x.

Na wordpresové stránce je určeno kolikrát za týden.

Kliknutím na tlačítko níže si zobrazte jednotlivé tipy k podpoře, či udržení zdraví v oblasti HLAVY