E-learning OBJEVUJÍ SE PROBLÉMY BEDER, DOLNÍ ČÁSTI ZAD

Doporučujeme zvýšit péči o problémovou partii a nepolevovat.


  • Oblast beder je úzce spojena s kyčlemi a hrudníkem. Velmi často jsou bedra oblastí, kde chybí STABILITA. Díky tomu dochází k nadměrnému pohybu v kloubech obratlů, které reagují zánětem. Opakování takového stavu se po čase podepíše do stavu chrupavek či meziobratlových plotének.
  • Bederní páteř obzvlášť nemá ráda dlouhodobou statickou zátěž v sedu. Proto doporučujeme sed střídat s alternativními typy sedu, viz ERGOnávody, a dále prokládat sedavou práci dynamickými pohyby na pracovišti.
  • Naším jednoznačným cílem v péči o oblast beder je zajištění stability v této oblasti. Zpevnění trupového svalstva je potřeba provádět především na přední a boční straně, tzn. v oblasti břicha. Současně doporučujeme protažení hrudníku, ramen a kyčlí.
  • I když potíže odezní, doporučujeme cvičit doporučené cviky k udržení svalové rovnováhy.

DOPORUČENÝ POSTUP:

1) Základní cviky dle Vašich výsledků

  • Jedná se o vybrané cviky, které v běžné praxi pomáhají většině uživatelům. Po zacvičení se předpokládá, že se budete cítit lépe. V jiném případě se prosím obraťte na konzultanta v CHATU.

2) VIDEOHOVOR FYZIOTERAPEUT

  • V případě výsledků v rozmezí 66-99 % je vhodné konzultovat Váš pohybový program s odborníkem.

První krok při tomto bodovém odhodnocení musíte využít první VIDEOHOVOR s fyzioterapeutem, viz TLAČÍTKO zde:


Máte hotovo první krok? Pokračujte dále na naše konkrétní tipy k podpoře zdraví.


Už jste tady, vyhraďte si 10 minut času, nastavte si váš cvičební prostor a cvičte cviky nyní. Ihned plňte tipy. V případě bolesti zkuste provést cvik lépe, tip neplňte. Pokud bolest přetrvává tak kontaktujte svého konzultanta.

Marketing viz WAKE OUT apka a TED A TADY

Nadpisy v TIPECH jsou Teď cvičte tohle, 30 sekund, opakujte 3x.

Na wordpresové stránce je určeno kolikrát za týden.

Kliknutím na tlačítko níže si zobrazte jednotlivé tipy k podpoře, či udržení zdraví v oblasti HLAVY