E-learning DOBRÝ STAV LEVÉHO KOLENE

Pokračujte dále pro udržení dobrého stavu.


  • Oblast kolene je úzce spojena se stavem nožní klenby a stabilitou kyčle. Většina problému v koleni je způsobena dysfunkcí v jedné nebo druhé oblasti. V koleni jsou menisky a spousty vazů, které se mohou lehce porušit. Často se může jednat jen o částečné poškození, které není potřeba více řešit, ale může se stát, že se vaz v koleni úplně přetrhne nebo se zásadně poškodí či bursa.
  • Pokud už problém v koleni nastane a objeví se známky zánětu (otok, porucha funkce, bolest), doporučujeme koleno nezatěžovat a chladit. Po odeznění akutních příznaků je potřeba ověřit, zda je koleno stabilní a zda umožňuje všechny pohyby, např. hluboký dřep bez ostré bolesti.
  • Cílem v péči o koleno je zajištění dostatečné pružnosti svalových tkání v oblasti kolene v kombinaci se svalovým zpevněním svalů nohy, kolene i kyčle.
  • I když potíže odezní, doporučujeme cvičit doporučené cviky k udržení svalové rovnováhy.

DOPORUČENÝ POSTUP:

1) Základní cviky dle Vašich výsledků

  • Jedná se o vybrané cviky, které v běžné praxi pomáhají většině uživatelům. Po zacvičení se předpokládá, že se budete cítit lépe. V jiném případě se prosím obraťte na konzultanta v CHATU.

2) VIDEOHOVOR FYZIOTERAPEUT

  • V případě výsledků v rozmezí 99-100 % je vhodné konzultovat Váš pohybový program s odborníkem a probrat techniky k udržení, či navýšení Vašeho fyzického výkonu.

První krok při tomto bodovém odhodnocení musíte využít první VIDEOHOVOR s fyzioterapeutem, viz TLAČÍTKO zde:


Máte hotovo první krok? Pokračujte dále na naše konkrétní tipy k podpoře zdraví.


Už jste tady, vyhraďte si 10 minut času, nastavte si váš cvičební prostor a cvičte cviky nyní. Ihned plňte tipy. V případě bolesti zkuste provést cvik lépe, tip neplňte. Pokud bolest přetrvává tak kontaktujte svého konzultanta.

Marketing viz WAKE OUT apka a TED A TADY

Nadpisy v TIPECH jsou Teď cvičte tohle, 30 sekund, opakujte 3x.

Na wordpresové stránce je určeno kolikrát za týden.

Kliknutím na tlačítko níže si zobrazte jednotlivé tipy k podpoře, či udržení zdraví v oblasti HLAVY