E-learning OBJEVUJÍ SE PROBLÉMY S PRAVÝM RAMENEM

Doporučujeme zvýšit péči o problémovou partii a nepolevovat.


  • Oblast ramene a lopatky je velmi blízce spojena s krkem, hrudní oblastí, rukama a předloktím. Špatné postavení ramen a jejich časté vystrčení dopředu, mění mechaniku pohybu v rameni, zatěžuje trapézy a podporuje rychlejší degeneraci ramenního kloubu.
  • Nevhodné postavení v rameni bývá také často příčinou tenisových loktů, kdy se nevhodná svalová aktivita šíří distálně do ruky a předloktí.
  • Naší snahou by mělo být vždy protažení přední strany svalů ovlivňující rameno, tedy prsních svalů, vyrovnání páteře a posílení zadních mezilopatkových svalů. Toto je základní předpoklad bezproblémového ramene.
  • I když potíže odezní, doporučujeme cvičit doporučené cviky k udržení svalové rovnováhy.

DOPORUČENÝ POSTUP:

1) Základní cviky dle Vašich výsledků

  • Jedná se o vybrané cviky, které v běžné praxi pomáhají většině uživatelům. Po zacvičení se předpokládá, že se budete cítit lépe. V jiném případě se prosím obraťte na konzultanta v CHATU.

2) VIDEOHOVOR FYZIOTERAPEUT

  • V případě výsledků v rozmezí 66-99 % je vhodné konzultovat Váš pohybový program s odborníkem.

První krok při tomto bodovém odhodnocení musíte využít první VIDEOHOVOR s fyzioterapeutem, viz TLAČÍTKO zde:


Máte hotovo první krok? Pokračujte dále na naše konkrétní tipy k podpoře zdraví.

Už jste tady, vyhraďte si 10 minut času, nastavte si váš cvičební prostor a cvičte cviky nyní. Ihned plňte tipy. V případě bolesti zkuste provést cvik lépe, tip neplňte. Pokud bolest přetrvává tak kontaktujte svého konzultanta.

Marketing viz WAKE OUT apka a TED A TADY

Nadpisy v TIPECH jsou Teď cvičte tohle, 30 sekund, opakujte 3x.

Na wordpresové stránce je určeno kolikrát za týden.

Kliknutím na tlačítko níže si zobrazte jednotlivé tipy k podpoře, či udržení zdraví v oblasti HLAVY